söndag, maj 13, 2012

Marcus inspirerar mig...

http://www.desilva.se/


Jag har sagt det ett par gånger, och funderat på det fler än ett par gånger, men det händer aldrig. Det där med att börja blogga på riktigt, mer vuxet, ärligt. Inga tunga feelings komprimerade i korta krypterade och svårtydda inlägg.  Utan istället göra en blogg där jag måste utmana mig själv i mitt skrivande. Det var länge sedan jag gjorde det, det var länge sedan jag överhuvud taget skrev dagbok. Nu när jag tänker på det så var det i takt med att det monotona byråkratiska förvaltningsplugget började, som jag slutade skiva på riktigt, precis som allt annat slutade jag väll med det då också.  Men för varje inlägg som Marcus publicerar, så känner jag att jag vill börja skriva igen. Skriva på riktigt! Om jag börjar med det så kommer kanske allt annat som jag har slutat med under de senaste tre åren också tillbaka... Man vet aldrig, men det är värt att prova.

Inga kommentarer: