måndag, september 05, 2011

vilken låt är den här melodin ifrån. joooj kommer inte på det!


ers 1
så du hur jag kände
såg  du att jag vände
märkte du paniken i min blick
när jag snurra runt och gick
min väg ifrån er
fort så jag slapp se mer
blablabla hennes läppar mot din kind
men jag stannar
där jag väntar
jag längtar
refr.
baby ja har fel
du kommer aldrig hem
jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
baby jag är hel
jag kommer alltid vara den
som har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
vers 2
tänk så fort allt händer
hon i dina händer
minns att vi att vi va lyckliga igår
nu vet ingen hur jag mår
och så generat
fullständigt förnedrat
hoppas du ska resa dig och springa efter mig
men du stannar
fast jag väntar
och jag längtar
refr.
baby har jag fel
du kommer aldrig hem
jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
baby jag är hel
jag kommer alltid vara den
som har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
lalalala
jag kommer alltid vara den x4
baby jag har fel
du kommer aldrig hem
jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
baby jag är hel
jag kommer alltid vara den
som har gått från väldigt kär till obegripligt ensam
lalalala

Inga kommentarer: