tisdag, juni 07, 2011

Re-Define

Girls In Hawaii – Shades of Time

Jag längtar bara till torsdagens tenta är över. Jag har så mycket inom mig som jag måste sortera om.

Ingenting är riktigt som det ska vara just nu. Ingenting är normalt, jag måste rensa, lufta och tänka klart... Sätta upp nya mål.. följa en rationell beslutsprocess.

De senaste dagarna har många timmar gått åt att tänka på det förflutna och vad vissa beslut från min sida har lett till. Det som mitt envisa huvud har sett som rätt beslut, börjar jag nu omvärdera. Människor som passerat ens liv på ett sätt, kanske inte hade behövt göra det på det viset.

Egoismen inom mig har regerat. Dags att omvärdera och kanske tala om det för en och annan person. Dags att börja bry sig om folk.

Just nu är det ingenting som känns viktigare än det som jag måste göra om inom mig. Speciellt inte denna tentan. Vilket förklarar mycket av varför ingenting blivit gjort denna vecka.

Push a button
Pull a trigger
Climb a mountain
Jump off a cliff



Audioslave – Doesn't Remind Me

Inga kommentarer: