tisdag, januari 11, 2011

Jag har försökt med ALLT!

Nu när jag har laddat ner så bra program till min telefon så vill jag ta bort gamla standard program som bara ligger å skräpar i telefonen! Alltså jag behöver egentligen inte ens få bort dem, bara jag får bort dem från ikon sidorna.. Men det verkar ju vara omöjligt! Har försökt med allt... Går det ens att göra det? Finns inte ens instruktioner på internet. Jag menar hur svårt ska det vara?

Uppdatering: Okej klockan är 0:21! Och jag googlar fortfarande. Jag är inte frisk! Kan alla geeks sluta skriva i kodord och sluta skriva på forum OCH börja blogga istället. Hur skall jag förstå alla dessa termer?

Vad är en Root -metod?bootloader? WTF?firmware?busybox? Jag menar jag hittar ju lite å sen så ba kodar dem allt med massa sjuka påhittade ord! VARFÖR?

Om jag har förstått något rätt så skall denna "rooten" göra något som har att göra med att ta bort program! Hur hittar jag rooten?

Inga kommentarer: