torsdag, januari 06, 2011

Det Positiva.

Det är ganska så skönt att jag är sjuk nu när snöovädret är i full fart. Idag mår jag visserligen lite bättre. Jag har hunnit tvätta fyra maskiner tvätt, varav två med rena kläder som jag bara vela piffa upp lite. Jag borde komma igång med att rensa i garderoben också. Har gjort det flera gånger det senaste halvåret men ändå har jag för mycket kläder. Nästa gång blir på riktigt! (Egentligen borde jag bara plugga.. Men det kommer ju inte hända!)
Hade jag inte vart sjuk nu så hade jag ju säkerligen hittat på någonting kul att göra ute i det fina snövädret.
Men nu är det som det är.


Lägenhetssökningen går ju inte så bra som jag hoppats. Ett halvår av sökningar ännu ingen bra lägenhet funnen... Men det kommer nog också snart. 


Jag önskar att jag hade någon här som kunde åka in till handels och lämna boken som jag lånat. Och köpa de två andra böcker som jag behöver till tentan nästa vecka. Åh, kanske också ta en fika åt mig på det nya cafét som jag velat göra i en vecka nu!


Sen missade jag filmfestival mötet igår men det löste sig också!


Se jag har inte så mycket problem i mitt liv som jag trodde. :)


Nu borde maskinen vara klar där nere... 

Inga kommentarer: