måndag, januari 03, 2011

Året Som Gått

Första delen av året som gått, har varit väldigt lugn.. (Men det var ju extremt kallt också, man var ju tvungen att hålla sig inne.)
Året övergick till att sluthalvan av året var extremt överdrivet för mycket party, för mycket inte lugn.

Slutsaten som jag kan dra av året som gått är att jag måste hitta ett sätt att kombinera dessa två årshalvor så att det blir ett fantastiskt 2011.
Jag vet vilken del det är som måste anpassa sig, det är dessvärre partyhalvåret. Tror inte att kroppen orkar med ett halvår till i denna fart. Så det skall bli ett friskare 2011.. mer träning mer hälsosamt, mindre alkohol, mycket mindre.

nyckelord:
Fabulous


jag tackar året som gått speciellt den sista biten som resulterade i att jag hittade mig själv igen. ALLT är bra nu 

Inga kommentarer: