lördag, december 18, 2010

Jag kanske borde göra som tove säger och skriva ett brev, VAD SKALL JAG GÖRA!!!

Jag vet faktiskt inte jag har ingen aning om något! Jag hatar att inte veta men bara anta, bara drömma osköna drömmar... Jag hatar att bara tänka o känna, men aldrig veta något. Jag hatar att känna att det aldrig kommer bli. För det enda jag önskar vore att det blir bra.
Hopplös
Jag hatar att känna mig hopplös. Jag hatar att vad jag än har försökt med inte tas emot. Jag hatar att det inte är mottagligt.
Jag hatar att jag inte veta något, men ändå saknar så mycket.
Jag hatar att må dåligt.

men

Jag vet att jag har vuxit av det här, jag vet också att jag bara är en människa och att det hade vart värre om jag inte hade lärt mig något av det. Jag vet att jag har blivit en bättre människa och inte kommer göra samma misstag


Jag hoppas dock att du verkligen förstår och att du talar om för mig om du ens vill höra något av detta. Jag vill inte bara anta. Eftersom allt jag har försökt har bara slagits ner av dig.


Det jag inte vet kan jag bara anta..

Jag kan anta att du är inne här och läser. Men jag vet inte
Jag kan anta det jag drömde i natt. Men jag vet inte
Jag kan anta och förmoda att du inte vill höra ett enda ord från mig igen och att du mår jättebra nu.
Jag kan anta att du verkligen har gått vidare...

Jag vet inget. Och jag hatar att jag inte har fått rätten att veta något...

Inga kommentarer: