måndag, november 29, 2010

Saknar dagarna då allt var lätt...Thin Air

Jag måste ju ha provat alla vinter jackor i världen. I morgon skall jag tom. gå så långt som att prova en gås för det är det enda jag inte provat! 
Jag vill bara hitta en som jag kan prova två gånger och fortfarande tycka om. Snälla låt mig hitta en varm o bra nu!




Förresten så kan jag inte alls somna, har försökt, men det går inte... jag skall strax ge det en chans till..




Jag saknar dagarna då allt var lätt. Då allt var bra. Jag saknar.
Behöver jag nämna att jag vill till jul på liseberg?






“Feelings never do make sense. They get you all confused. Then they drive you around for hours before they drop you right back where you started.”
— Blair Waldorf



“Bad things are always going to happen in life. People will hurt you. But you can’t use that as an excuse to fail or to hurt someone back. You’ll only hurt yourself.”





“A woman has got to love a bad man once or twice in her life to be thankful for a good one.”
— Mae West




Inga kommentarer: