onsdag, september 22, 2010

Så här deppig har jag nog aldrig varit

Okej, jag är officiellt deprimerad.
Jag har försökt gräva ner mig i allt jag har kunnat tänka mig. Uträtt alla mina ärenden. Nu har jag inga ärenden kvar. Jag har varit duktig på att hitta på nya grejer. Men nu vill jag helt enkelt inte mer. Jag har en sak som jag hade kunnat göra kvar... Plugg! Men nej, jag har min ursäkt nu jag är ledsen och deppig så jag behöver faktiskt inte plugga.

Det är inte alls roligt längre. Att sova minimalt i två veckor är inte roligt. Att göra grejer som enast fungerar uppiggande för stunden fungerar inte heller.



Och jag som egentigen älskar hösten...


Jag vet inte,kanske var detta precis det jag behövde.. Jag kanske måste lära mig ta hand om det som verkligen betyder något för mig. Men har jag inte gjort det då?

Inga kommentarer: