tisdag, februari 16, 2010

jag satt och tänkte på min kompis idag.. som var på date med en nas kille här i sverige.. åå dem skulle då fika.. åå vad gör killen som bjuder henne på date.. joo han kilar med att endas betala för sig själv... min kompis nobbade killen ganska så direkt efter det... och sedan såå tänkte jag vidare lite i dem här banorna... och kom att tänka på att denna killen ändå är från där nere åå där hade ju det ALDRIG funkat.. jag menar var har han plockat upp detta? Därnere skäms killarna om en tjej skall ta upp plånboken... såå tänkte jag på varför det är såå.. att nasi killar också är mer omhändertagande av sig... asså jag vet inte... jag vet inte jag vet inte o jag vet verkligen inte hur denna killen tänkte... kanske tänkte han... nee men det e inget seriöst mellan oss två varför skall jag göra det såå.. ASSÅ jag veeet inte jag kommer inte på en enda bra anledning...
stackars killen han är fortfarande kär i denna tjejen trots att hon nobbade honom redan efter första daten.. misstänker att han ofta blir nobbad efter första daten.. stackarn...

Inga kommentarer: