fredag, januari 15, 2010

skriva ut snart kanske?

Jaa det som precis hände med detta inlägg var att det försvann! jag som precis hade skrivit ett jätte långt inlägg..

Jag kan ju börja med att återberätta att jag har kalkylering och redovisnings tenta i morgon. Och att jag för det första inte ens är anmäld till tentan vilket kan betyda att jag inte ens får göra den. En liten del av mig hoppas på att dem inte låter mig göra den, eftersom jag inte alls har pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Sedan så har jag också haft huvudvärk i ett par timmar nu så jag har inte kunnat plugga. ( Detta kan också vara ett påhitt från mig, och en ursäkt till att inte plugga). (misstänker det)

Jag önskar att jag hade någon som var där varje gång jag inte gjorde något som jag borde göra, och stod där å såg till att jag gjorde det! Det hade underlättat mycket..

Så nu måste jag nog bestämma mig, att göra eller inte göra tentan i morgon? Lutar mot inte.



Det blev inte alls ett lika välskrivet inlägg men det blev ungefär det jag skrev förra gången. SKJUT MIG!

Inga kommentarer: