måndag, oktober 05, 2009

?!!

Idag var det då meningen att jag skulle börja plugga inför min tenta... men istället så deppade jag ner mig o gav mig själv världens ångest.. Har gjort allt man kan tänka sig göra idag för att inte plugga.. men jag har haft all pluggmaterial framförmig hela tiden.. jag måste verkligen hitta mig en psykolog som jag kan prata med!
Jag har lagat mat tre gånger! jag har ätit mer än vad jag vanligtvis äter på tre dagar! detta är inte normalt!! måste söka hjäälp, och jag skojar inte nu!.. jag har tom vart och tvättat! jag har gjort manikyr två gånger, med peeling och hela köret.. har även gjort pedikyr.. det roliga har varit att varje gång så har naglarna blvit perfekta.. men för att undivika pluggandet så gör jag något fel med flit för att kunna göra om ALLT. säg mig är detta normalt? NEJ!

vad skall jag göra för att ta tag i pluggandet? det är samma sak som med körkortet... det är bara att fucking boka!!! men jag gör ju inte något eftersom det inte står någon och piskar mig till att göra det!!eller är det därför? som sagt... psykolog?

sååå iag säger jag percis som i förrigår... jag tar tag i det imorgon... ALLVAR NU SENKA!bögärjagnu

jag önskar mig att jag hade förmågan att stoppa tiden.. att det var två veckor kvar.. och att ajg i en vecka bara kunde resa bort.. ta med mig alla mina nostalgiska låtar och mina underbara minnen och bara må braa.... mmmmmm som i myyysss...

och hur avslutar man allt detta nu då.... man gör inte det.

Inga kommentarer: