lördag, maj 30, 2009

jag är tvär stressad. och har jätte mycket på g nu

MEEN.. istället kom jag på nu nu nu.... heey jag skiter i allt en sekund. Det/dem får vänta på mig! Har inte vart på bloggen ordentligt, på länge.. kanske alls... Så detta är mitt sätt att koppla av lite.. sitta vid datorn och skriva av mig..

Senka har gått och skaffat sig ett jobb.. Hon har också gått och röstat... och kanske skaffat sig lite framtidsplaner... Det enda som fattas är att skaffa mig en sådan där riktig DRÖM som jag kan sikta på att förverkliga.

Idag har det varts på andra lång hela dagen.. tänkte stanna, men det är bättre att komma hem och fräscha upp sig, och fortsätta om någon timme. idag ficks det också en sådan där flash-back som man inte haft på gudarna vet hur länge...

Det är studenten tider också... Å jag har nästat fått tårar i ögonen när flak har åkt förbi med helt glada o skrikandes studenter... det har gått ett år nu å jag skulle bara vilja göra om den dagen... som för mig var väldigt lyckad faktiskt! VILKEN KÄNSLA


Ojoj.. jag ser att jag har massa grejer att skriva om men nu orkar jag inte skriva om något mer faktiskt! Nu ska jag se vart alla håller hus och åka in och joina...

Livet är braaaaaaaa


PEACE till er.    :)

Inga kommentarer: