fredag, april 03, 2009

IDag

Idag var jag och skulle köpa skorna. Hittade ett par men de fanns inte i min storlek.. Tog storleken större.(tjejen i butiken sade att det e bra om träningsskor e lite större) Dem var ändå sköna.. Tjejen i butiken berättade också att det imorgon är skobytardagen. Och att om man kommer och lämnar in ett par skor så får man en värdecheck värd 200 kr för de gamla skorna att köpa nya skor. Så jag lade undan skorna och imorgon går jag tillbaka  till butiken och köper dem för 200 kronor billigare.  Sensorn beslöt jag mig för att den ska jag också köpa i morgon på mac store.

I butiken kunde jag inte bestämma mig för vilka av två par skor jag skulle ha.. De ena var hel-dämpade de andra hade endast dämpning i hälen. jag bestämde mig för hel-dämpade för de var mycket mjukare, och tjejen sade att det var bättre om jag ska springa på hårt underlag.. PLUS att jag har haft problem med knäna!

MEN 

jag köpte två jättefina BHar idag och en bikiniöverdel.. Samt en  fin t-shirt från Acne..

körde gjorde jag också 130km/h 



Inga kommentarer: