söndag, mars 01, 2009

MA ja sam BEST

Narode ja sam stvarno bäst... inte för att skryta eller ngt. MEN idag var första gången som jag körde som vanligt folk som övningskör gör(vanligtvis får jag köra till lidl eller ngt å hem  typ en gång i veckan eller en gång var annan vecka). 

Dagen började med att jag körde till ikea, efter ikea var det jag som körde hem. från hem till fiskebäck, önnered, näset, o alla dem småbåtshamnarna som finns, för att pappa skulle kolla båtar. Efter det till frölunda, och från frölunda hem.. Senare från hem till Helena, från Helena skjutsa folk hem till frölunda.. från fröluna, hem!

Jag har bott i bilen idag med andra ord, och det mina damer och herrar var tvär chill!

Och det enda felet jag gjorde idag var att jag inte släppte förbi en cyklist vid frölunda torg efter cirkulationsplatsen. men jag ansåg att han var långt borta, pappa ansåg att han skulle släppts förbi. JAJA!  


jag och pappa räknade på hur många timmar jag har kört nu sedan jag började och kom fram till att det bör vara 15-16timmar. 
jag känner mig redo för körkortet, måste bara läsa teori nu!

Inga kommentarer: