torsdag, februari 12, 2009

Idag fick jag mitt paket... med skorna jag beställde, och läppglansen.  SKORNA VAR AS HETA!.. men väldigt stora.. jävla idijot. man ska inte alls beställa en storlek större. men jag bryr mig inte klackarna ska jag behålla ändå! Ska använda dem med inlägg som mina sa.. 
men gladiatorsandalerna... kanske tooooo big.. men dem e sååååå heta!.. men de e FLERA centimeter för stora. kankse borde lägga upp dem på tradera..
 jaja nog om det.. blev för långt inlägg.

------------
replik.
------------

Jaha var det det man var värd..
 jag älskar dig si å så mkt, men det är en princip sak. det är slut.
(principsaken var viktigare än hur mycket han älskade henne)
----------------------------
för att hon kallade hnm ngt i stil med pucko på skämt.(men hallå pucko förstår du inte)
 Å han tycker att pucko är det mest nervärderande man kan säga till någon.

-----------------------------------------

du är inte ens värd henne om en principsak är större än din kärlek för henne.. en skit jävla princip sak.   bra att du då sa att det e slut för det! lev ett liv med dina principer. hoppas ni blir glada ihop

TÖLP

Inga kommentarer: