torsdag, februari 26, 2009

det där med långa inlägg

igår tvättade jag tre maskiner tvätt, torkade två. lagade mat och efterrätt. städade, putsade fönster,städade lite till.. och massor massor med mer.

idag har jag bara en grej att göra och det är att gå å rasta Dina.. men det regnar ute och är fuj väder. å hela hennes vita päls kommer att bli svart.. å då måste jag bada henne.  orka!


sen så är det bara en grej som jag måste göra varje dag som jag har skjutit upp i tre fyra månader nu! VAD ÄR MITT PROBLEM! behöver någon som sitter med mig och tvingar mig göra det.

jajaaaa iaf. kanske göra om i garderoben idag... för jag måste ju egentligen hålla med Cs pappa, att mitt sovrumsgolv inte är min garderob hur mycket jag en anser att det är det.

fan nu får jag ångest ska ut med Dina nu.. å sen hoppas jag på lite sol!

Inga kommentarer: