torsdag, april 10, 2008

Cosmo-night @ Levi's =Stureplan.

Jo jag fick inbjudan till "girls night" på Levi's store, av magasinet Cosmopolitan, så jag tog med mig Ivana och vi gick dit. Härligt tänkte jag, 10% rabbat PERFEKT kan köpa byxorna som jag har vart och kollat in.
Väl där så pågår det en tävling,"bästa outfit" (eller ngt sådant), man skulle lägga ihop en egen outfit och så blev man plåtad och "bästa outfit"vinner det man har på sig. Så jag stylar Ivana för fullt och slänger på mig byxorna som jag ska köpa och stylar till det med en gul kavaj som jag hittar där också. Efter vi har blivit plåtade så kommer "fotografen" fram och säger Stureplan;)! Å jag blir helt röd i aniskitet och ba:
- Nej!
- F: Joo!
- Senka: Nää!
- F: JooO..

Å sen frågar jag en som står där och verkar veta saker: -När får man veta vem som vunnit?

Å till svar får jag detta: Joo först läggs alla bilder upp på stureplan så att alla får rösta, och av de fem som får flest röster utser juryn en vinnare.

Jag- vaaöööh.

1. Jag vill inte vara med för allmän röstning. (spec. inte på en sådan sida som många kollar på)
2. Och om jag nu skall vara med så måste jag ju iaf komma bland de 5.
3. Önskar ändå att jag sminkade mig och inte tvättade håret precis innan.

Så nu får ni rösta (fast bara på mig och Ivana) 2win! HAHA...

Men en fin goodiebag fick vi iaf.

Inga kommentarer: