söndag, december 02, 2007

Att förstå henne..




Vi behöver. < = > Jag vill



Det är ditt val. < = > Det rätta valet borde vara uppenbart vid det här laget



Jag är inte upprörd. < = > Tro fan att jag är upprörd, din idiot



Du är så...manlig. < = > Du behöver duscha och raka dig



Du är verkligen omsorgsfull ikväll. < = > Är sex det enda du tänker på?



Jag är inte överkänslig! < = > Jag har mens nu.



Slaskhinken är full. < = > Gå och töm den.



Jag vill ha nya gardiner. < = > och möbler, och mattor och tapeter.



Häng tavlan där. < = > Nej! Jag menar DÄR!



Som svar på frågan "Vad är det?"





Inget. < = > Allt.


Allt. < = > Min PMS är på topp just nu och fortsätter bara uppåt.



Inget, jag lovar. < = > Det är bara det att du är den största idioten på det här klotet.


Jag vill inte prata om det. < = > Gå iväg, jag håller fortfarande på och samlar kraft


Inga kommentarer: